Öppettider



måndag 24 november 2014

YES! Jag fixade det!

Sydd av Annie Johansson
Nu ligger bildspelet här! Undrar om jag minns hur jag gjorde?
Vill samtidigt som jag firar segern (att jag inte gav upp) passa på att säga grattis till Annie Johansson som vann en Charm Pack i min dragning! GRATTIS ANNIE!
Kolla här vilken du vill ha och hör av dig till mig så skickar jag den till dig.
Stärkt och stöddig efter dagens bedrift så vill jag uppmana alla er andra som sitter med färdiga Solsikkor. Skicka in och var med i utlottningen! Jag vet att ni har ursäkter t.ex. att ni inte vet hur man bifogar foton men kom igen(!) klarade jag detta så fixar ni det!

2 kommentarer:

  1. Ja, jag lyckades! Jag sökte hela tiden efter albumet Solsikka (kollade stavningen också) men jag hade döpt det till Solsikkor.

    SvaraRadera