Öppettider



måndag 24 november 2014

Det kommer, jag lovar!

Denna fina Solsikka har Annika Jansson sytt!
Eller vågar jag lova? Jag har redan lovat att de Solsikkor som ni skickat bilder på ska läggas ut som bildspel och tro mig jag jobbar på det!
Lyckades för många år sedan att fixa funktionen men har sedan misslyckats vid flera tillfällen men hur svårt kan det va?!
Erbjudandet gäller fortfarande skicka in bild på din Solsikka, sydd efter vårt mönster så deltar du i utlottning av Charm Packs. Delmålet att först få ut alla Charm Packs i webbshoppen är slutfört men att få upp ett bildspel på bloggen är en uppgift som jag hittills gått bet på men skam den som ger sig, det kommer!
Fortsätt skicka in bilder så deltar ni i utlottningen! När jag fått in tio bilder drar jag en lott, vid tjugo drar jag nästa o.s.v. ni som är med från början deltar i alla utlottningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar