Öppettider



måndag 14 december 2015

Bloggtorka?


Nu har det varit väldigt dött här på bloggen ett tag och det är lite så jag funkar när kurserna slutar och det blir mer ledighet, jag blir overksam ett tag. Tycker att jag inte får något gjort när jag inte har ett schema som håller mig igång. Troligtvis är det bara kroppens sätt att tala om att den behöver vila lite.
Fast med öppna ögon och en riktigt bra backspegel så kan man se att det händer saker även då. Stora jobbet denna perioden har Bengt gjort men det drar ju lite med sig för mig med. Vi har nämligen rivit ut och renoverat ett rum. Bytt både tak, tapeter lister och möbler.
En tavlaram som med jämna mellanrum fått nytt tyg som motiv fick denna gång ett tyg med kartmotiv. Jag tycker att man verkligen får upp ögonen för hur fina och detaljerade många tygtryck är när de sätts i en ram!


Trots bloggtorka och lediga kvällar har jag ju haft affären öppen precis som vanligt och sålt tyger och symaskiner om vartannat. Du har väl koll på att symaskinskampanjen snart är slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar