Öppettider



onsdag 22 juli 2015

Höstens kurser

Sew Grand Dresden-kurs 10 oktober
Nu är det dags att lägga ut höstens kurser här på bloggen! Mina vanliga nybörjar- och fortsättnings-kurser är i stort sett fulla, har ett par återbud att fixa (helst före min semester) och som det nu ser ut har jag flera intresserade att välja på så det blir att kolla kölistan och se vem som är näst på kö.

För er som inte hört något från mig så kanske det kan vara frestande med en liten kurs från programmet nedan. Klickar du på bilden blir den större.
Kursen på ResKlara är full men är det många som är intresserade kan jag ordna ett nytt datum. Vill du anmäla dig på kurs så kan du maila oss på: info@tygeroting.com
På semestern, ska vi vara bortkopplade från datorn så om du inte får svar vet du varför. Så snart vi börjar jobba igen hör jag av mig till alla som anmält sig via mail.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar