Öppettider



lördag 21 oktober 2017

Nu laddar vi om!

OBS! Fotot inte är svart vitt ; )
fast den kommentaren var kanske onödig.

Ser ut som vi drabbats av väsknoja och det är väl bara att erkänna, det är lätt att fastna i "väskträsket".
Så kul att sy och så lätta att använda, de väger ju näst intill ingenting (innan man stoppat i allt som är bra å ha menar jag då förstås).
I veckan som gått har jag bland annat haft väskkurs och det har sytts både Citybags och Förvaringsväskor, önskar att jag var bättre på att fota för det var jättefina väskor och hade såklart gett massor av inspiration.
Just förvaringsväskan ger mig syabstinens var gång nån syr, önskar alltid att jag också kunde slå mig ner på mina kurser och sy en ny när jag ser andra roa sig med den modellen.

Nu är det åter dags för Syfestival i Älvsjö och vi laddar om! Hoppas vi ses och att det blir många härliga besökare eller ännu hellre kunder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar