Öppettider



tisdag 11 mars 2014

Kviltcafé


Vad innebär det, vad gör man där? På kviltcaféet igår var det en riktigt blandad skara, dels kom deltagarna från alla möjliga håll och skogar och var olika mycket lappteknikserfarna och så sydde de väldigt olika saker.
2 x Solsikkor, rund necessär, 2 x Vårblomma, Circular attachment, kviltning, aftonväska och återbruksörngott.
Det är så kul att få vara med och följa dessa kreativa människor i deras tanke och sömnadsprocesser! Tror att jag har det mest omväxlande jobbet man kan tänka sig. Hade jag haft Äventyr som mellannamn så kanske mitt jobb hade känts alldeles hopplöst innehållslöst men eftersom Lagom är mitt mellannamn så passar det här mig ypperligt, mitt jobb är verkligen ett jobb för mig.
Hoppas det är många av er som känner att ni också hamnat alldeles rätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar