Öppettider



tisdag 13 augusti 2013

Udda vecka!


Den här veckan är på alla sätt helt udda. Jag känner att jag aldrig kommer att få uppleva någon liknande igen samtidigt har jag inte en aning om vad jag kan förvänta mig. Imorgon ska jag resa iväg med tio kilo packning (för sol och bad) samt pass och kommer hem igen på söndag. Med ganska stor säkerhet har jag räknat ut fem personer i resesällskapet men det kan kanske vara dubbelt så många eller fler, eller färre, det värsta vore väl om det bara är jag. Det är ungefär vad jag vet. SPÄNNANDE!

Vad jag däremot vet med stor säkerhet är att det blir kurser när jag kommer hem igen, annars är det riktigt galet. Ni som nu inte fått några kallelser till fortsättningskurser får vackert vänta ett halvår till, hoppas ni syr i massor ändå!

Väldigt snart är det dags för Cirkular Attachment kursen och därför har jag sytt flitigt på en kvilt där jag kan visa olika varianter för inspiration.
Till er som ska gå kursen vill jag säga att så här enkelt kan man förbereda sig, det måste inte vara lappteknik på de sandwichar ni har med till kursen (kolla bilden). Två saker som jag missat att skriva på materiallistan är markeringspenna och open-toe fot, har ni sådana så ta dem med annars finns det här.
Ha det gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar