Öppettider



onsdag 14 december 2016

Lite hjälp


Idag hade jag en riktigt skön morgonpromenad med både supermåne och stjärnfall, lite magiskt. Precis vad jag behövde efter gårdagens avslut när jag kollade Kalla Faktas granskning av migrationverkets tolkning av lagen om arbetskraftsinvanding. Tänk om man fick öronmärka sina skattepengar! Nä, nu ska jag inte bli politisk i bloggen här ska vi ju njuta och ha det gott, skönt omgivna av varma och gosiga kviltprojekt.

Jag tänkte faktiskt att be om hjälp och då handlar det inte alls om migrationsverket utan kommande kurser. I min dator finns det en diger lista med kursdeltagare och alla har en adress och nästan alla har ett telefonnummer men då jag nu ska göra utskick för kommande kurser så tänker jag att det både är klimatsmart och ekonomiskt att maila inbjudan och fakturan.
Står du på min lista och brukar få kursinbjudan i vanligt brev men vill ha det via mail så kan du väl skicka din mailadress till mig. info@tygeroting.com

Bilden är en kvilt som SolBritt sytt för något år sedan (som inte finns som mönster) jag tycker att den är så vacker och kan få förgylla någon annans dag, någon som kanske inte startat dagen med en magisk månskensmorgonpromenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar