Öppettider



måndag 29 augusti 2016

Mysteriet 2016

Bilden har förmodligen inget samband med mysteriet, eller har den det?

Så superkul att så många är sugna på mysteriet! Jag har jagat Jelly Rolls för att reda ut efterfrågan och nu känner jag att jag har löst det problemet så pass bra att jag vågar lägga ut ett nytt inlägg om det.
Det finns intresse för en fjärde grupp men inte tillräckligt många för att köra igång den (än) så är du intresserad vet du att det fortfarande är möjligt.
Vill även öppna upp möjligheten för er som känner att ni bor för långt bort för att komma hit på sista träffen och därför erbjuder jag er samma upplägg men ni får sista delen brevledes och därmed ett lite lägre pris.
Så här ser alternativen ut:
Hela paketet med avslutningsdagen på Tyger & Ting inkl. lunch o fika 1 850.-
Hela paketet men bara ett brev med beskrivning av upplösningen 1 500.-
Läs mer om upplägget här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar