Öppettider



måndag 16 maj 2016

Teknik!


Nu är vi tillbaks igen efter en veckas semester. Jag hade förberett blogginlägg som automatiskt skulle läggas upp med jämna mellanrum så jag bara skulle gå in och göra länkar till facebook sådär proffsigt, smidigt och lätt men det funkade visst inte riktigt så utan jag fick fixa det själv i alla fall. Det var hur som helst väldigt skönt att ha färdiga inlägg att bara lägga upp, får läsa på hur det tekniska funkar bättre till nästa gång.


Vi har haft en härlig och slapp vecka, jag var krasslig redan innan vi åkte och det hängde i hela veckan så det gick på lite sparlåga men det är väl just det som är semester, att bara ta det lugnt och ha det slappt. Som grand final så höll Bengt på att bli kvar i Palma då hans returbiljett inte fanns i bokningssystemet. Hög puls där i ett par timmar men det löste sig och vi är så tacksamma för alla hjälpsamma människor som finns! Hoppet att få tillbaks utlägg för ny biljett är stort så jag tror att allt funkat som det ska.
Nu har vi återigen nya tyger att lägga upp i webbshopen och snart vankas det utställning så det blir fullt ös framåt igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar