Öppettider



måndag 12 oktober 2015

Instagram!


Har ni upptäckt oss på Insta? Sen en liten tid tillbaks har vi ett instagram-konto som heter tygeroting följ oss gärna där och se lite bilder på gammalt och nytt, ibland till och med nån liten tjuvkik på nåt som är på G. Förhoppningsvis en massa inspiration för sysugna kviltare.
Väldigt ofta när jag har mina kurser så blir jag vansinnigt sugen att ta kort på allt som sys där för det är så vackra och inspirerande saker och man vill ju gärna att alla andra ska få se och inspireras. Det svåra med det är att det ofta är ofärdiga grejer eller att man kanske verkar favorisera eller välja bort (omedvetet) vissa kursdeltagares alster, ett dilemma som fått mig att avstå nästan helt.
Istället har jag bett om bilder på t.ex. Solsikkan som jag fått skickat till mig och sedan haft ambitionen att lägga upp på bloggen och det har jag skött lite så där ; (

NU finns det dock en fantastisk lösning i och med vår Instagramkonto och därför vill jag uppmana alla er som har Insta eller Twitter att hashtagga dina bilder med #tygeroting
Då tänker jag bilder på saker som sytts i "våra" tyger eller mönster eller där du på ett eller annat sätt blivit inspirerad av oss och vår butik. Bilder från när du besökt oss i butiken, på kurs eller på nån mässa, ni förstår jag menar ALLT!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar