Öppettider



måndag 7 september 2015

Yvette och Resklara


Nu har jag sytt klart min Yvette-väska och den var precis lika kul att sy som de båda necessärerna (ResKlara stor och liten). Mönstren från Quiltbiten är verkligen välgjorda och bra!
Den första väsk-kursen som ska vara i höst blev snabbt full och till er som ska gå den vill jag säga att det blir en (frivillig) förberedande läxa så hör gärna av er så snart som möjligt för info.
För er som inte kom med på kursen så kan jag berätta att jag nu har så många på kölista så det blir ett ett nytt datum och där finns fortfarande några lediga platser. Återkommer jättesnart om datumet!


Tygerna till väskan på bilden kan man beställa i vår webbshop där såklart även mönster, mellanlägg och övriga tillbehör finns. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar