Öppettider



måndag 5 januari 2015

Placering av julklappspengar


Hej igen alla glada människor där ute!
Hoppas helgdagar och ledighet varit alldeles underbara!
Vi har tagit det extremt lugnt och njutit. Åkte till Prag några dagar före jul så nedvarvningen var liksom gjord redan innan julledigheten.
Jämför man med hur det var att sälja hantverk/presenter så som vi gjorde förut och hur vi har det nu så måste jag säga att jag varje år numera skänker alla blomsterbutiksägare en extra tanke i december då vi kan varva ner medans de går på högvarv. Jag är lycklig över vårt val!
På onsdag slår vi upp dörren igen, hoppas ni har en massa uppdämda behov då.

Nu i januari är PFAFF Quilt Expression 4.2 månadens maskin, vet att det finns ett antal sugna kviltare så jag hoppas att ni har fått en hög med julklappspengar som då kan investeras i en fantastisk maskin.
Jo, jag vet att jag använder orden placera och investera litet vårdslöst här men jag tar gärna den diskussionen ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar