Öppettider



tisdag 21 oktober 2014

Sewlite och Syfestival!

Jag vet att det är åldersbetingat och jag tänker inte försöka låtsas att det inte drabbat mig för det går inte dölja. JAG ÄR LJUSBEROENDE och det blir bara värre och värre. Att det nu dessutom går mot mörkare tider gör inte saken bättre.
Nu har vi dock lösningen! Vi har fått hem två fantastiska lampor en nätdriven till symaskiner och en batteridriven för handsömnad och det går inte att beskriva hur otrolig skillnaden är, man måste se den.
Först tänkte jag att de var till alla "äldre" maskiner med dålig belysning men det gör susen på de nya också, allt kan bli ljusare och därmed också bättre.
Tänker man på alla dåligt upplysta kurslokaler man besöker för att sy eller mörka hörn man hamnar i på symöten och ska försöka handarbeta, så förstår man ännu bättre att man har ett behov.
Kom in och testa eller gör slag i saken och beställ dem här!
BatteridrivenNätdriven, eller Båda till paketpris

Ni som kommer till Syfestivalen i helgen kan komma och testa, vi har laddat upp med många lampor för vi vet hur populära de är. Vi har även fått med Quiltdesign Solbritt & Marias allra senaste rykande färska nyhet men den får ni inte se här, premiär på Syfestivalen alltså.


Häng den runt halsen och reglera höjd och vinkel smidigt och lätt. 
Med Sewlite, ljust men är inte i vägen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar