Öppettider



torsdag 25 september 2014

Kurssugen?


Alltmedan höstens kurser fortgår börjar jag tänka på vårens kurser. De ska ju inte bara tänkas fram det ska helst sys modeller också så ni blir riktigt sugna och kan känna och klämma innan ni bestämmer er.
Men mitt i alltihop med nuet och framtiden så måste jag sy ihop morgondagen också och plötsligt upptäcker jag luckor jag inte fyllt. Återbud som kom när det var fullt upp med planering för sånt som nu är dåtid, så nu i sista sekund får jag iväg detta inlägg med erbjudande om att komma på kurs och Quiltcafé som tidigare varit fullbelagda men som av olika anledning nu har tomma stolar.
Blir du sugen så skicka mig ett mail till info@tygeroting.com

Top-piecing: Måndag 29/9 kl. 18-21 Pris: 270.-
Kiltcafé: Onsdag 1/10 kl. 18-21 Pris 200.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar