Öppettider



onsdag 15 januari 2014

Mysterie kvilt


Först vill jag vända mig till alla er som anmält er till Mysterie kvilten och tala om att det blivit galet och därför vill jag göra en ändring.
Jag har satt datumet för sydagen på T & T samtidigt som Sprätthönsen ordnar sin Danmarksresa, inte bra (t.o.m. klantigt). Eftersom det är så långt fram i tiden hoppas jag att det inte ställer till med besvär om jag ändrar.
Det positiva är att det blivit så stort intresse så jag nu har två grupper, därför kan ni välja vilket datum ni vill komma. De aktuella dagarna är lördagen den 26 april eller söndagen den 11 maj (samma tider som angivits tidigare). Meddela mig vilken dag ni väljer.
Under tiden håller jag tummarna att det inte ställer till besvär.

För er som är sugna så finns det alltså fortfarande chans att hoppa på då det nu finns fler platser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar