Öppettider



onsdag 11 maj 2011

"Vanliga kurser"


Varje termin håller jag nybörjar och fortsättningskurser, alla som gått en av mina nybörjarkurser (tisdagskvällar) är välkomna till mina fortsättningskurser.
På fortsättningskurserna syr man det man själv vill och jag gör så gott jag kan för att handleda igenom projekten.
Idag har jag lämnat in alla datum för kurserna i höst så Anita på Medborgarskolan kan sätta i gång med alla utskick till de som köar.
Nytt för i höst blir att de attraktiva förmiddagskurserna utökas så nu ska jag ha kurser både torsdag och fredag förmiddag. Är du sugen så slå en signal till Medborgarskolan så kanske det finns en lämplig dag/kväll för dig...

Så småningom ska jag lägga ut våra småkurser som jag planerar för hösten också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar