Öppettider



måndag 7 augusti 2017

Nu kör vi igen!


Som en kort liten paus svepte den förbi, semestern. Slapp och skön för min del, massa umgänge, läsning och go mat precis som en semester ska vara.
Den började med fritt fall över en fotpall så en öm kropp gjorde att det blev mer tid i soffan med en god bok än planerat men det var nog precis vad som behövdes.


Bäst av allt var att växthuset blev klart lagom till semestern så många timmar har tillbringats där, så härligt!
Tror denna sommaren kommer att gå till historien p.g.a. total avsaknad av mygg, kan summera betten med att fästingbetten var dubbelt så många som myggbetten, det låter kanske ruggigt men när siffrorna 2-1 presenteras så är det väl ändå helt ok.

Nu är vi laddade för en riktig rivstart där första prio är ordrar o mail som inkommit under semestern (jag har verkligen inte jobbat alls) och sen kommer kursplaneringarna, samt inom väldigt kort Syfestivalen i Göteborg, därefter är det Quiltrally, semester igen och mässa i Älvsjö uppblandat med kurser däremellan.
Det finns platser på min nybörjarkurs så vet du någon som är sugen så tipsa gärna!


Största ansträngningen på hela semestern! En dag på Liseberg, jättefint, jätteskoj men gode värld så mycket folk!

4 kommentarer:

  1. Ha en fortsatt trevlig "höst". Vi ses på Sy- och hantverksfestivalen i Älvsjö. Kram.

    SvaraRadera
  2. Jag fick svar på att ni är hemma på måndag!
    Tills dess kramar
    Förhoppningsvis har jag något att visa upp också!!

    SvaraRadera