Öppettider



måndag 7 oktober 2013

Lappsjuka och ett litet beklagligt fel


Igår var jag på tårtkalas och sedan på bio. Inget konstigt med det men när vi gav oss iväg fick jag mig en liten fundering. När lämnade jag byn senast?! Vid närmare eftertanke och en titt i kalendern så kunde jag konstatera att det faktiskt var 9(!) dagar sedan. Alltså promenader runt byn var det enda jag företagit mig utanför gården på över en vecka, är det klokt?
Eftersom jag har turen att ha en populär butik på gården så har risken för att den lite osociala lappsjukan skulle utvecklas inte varit direkt överhängande medans den mer sociala lappsjukan har kunnat frodas och delas med många. Det går alltså ingen nöd på mig utan: det känns rätt gött faktiskt!
Men vad är felet då?
Jo, det är ett litet fel i vårt mönster till "Smycka mig" i tidningen Fat Quarter. Vi har missat att skriva måttet på de kulörta remsorna, de ska vara 4 cm breda. Ber om förlåtelse för missen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar