Öppettider



tisdag 15 maj 2012

Solbritt ställer ut i Quiltköping!


Ibland blir man förvånad, som till exempel när jag möttes av farmor och farfar, pappa och mina fastrar och farbröder på ett museum. Det var inte så att jag träffade dem där utan de var utställningsföremålen...och ingen av dem visste något!
I september ska Solbritt ha två utställningar i Quiltköping, till den ena har hon sytt underbara fåglar och till den andra syr hon porträtt. På bilden ser ni en härlig liten tjej! Nu väntar jag på en reaktion...undrar om hon blir förvånad? 

3 kommentarer:

  1. Ser ut som bilden på mig när jag var på rymmen:-)

    SvaraRadera
  2. Det stämmer! Visst är den fin? Bilden var i svart/vitt så hon har färglagt den på sitt sätt.

    SvaraRadera
  3. Va kul!Å den är jättefin!!! Det hade varit kul att ha den:-)Måste visa pappa det här...Det var han som tog bilden...och gjorde den...han har ju alltid hållit på med att fota och att framkalla och göra bilderna själv.Kul att hon satt färg på den på sitt sätt. Cykeln är en Skeppshultscykel som höll till hur många som helst...tror Linnéa hade den också:-)

    SvaraRadera