Öppettider



torsdag 24 februari 2011

Glimtar från Älvsjö

Vårt nya Design Solbritt mönster Katt på Katt i vår monter i Älvsjö.

Pettsson, Agnes och Dolores ännu fler nya bekantskaper från Solbritt.

En liten glimt från Syfestivalens "mässgranne" Antik & Samlarmässan där de hade en läcker inspirationsmonter med gamla spetsar.

Vem har sagt att kviltarna är galnast? Här kan vi se ett exempel på vad folk med stickintresse kan hitta på... Ett stickat överdrag till bilen med två inbyggda halsdukar, från Syfestivalens entré.

Så var vi hemma igen och har äntligen fått en eftermiddag att pusta ut och må gott. Nu har vi fixat det vi kunnat efter mässan och väntar på nya tyger för att kunna komplettera och skicka iväg resterande tygpackar som inte räckte till alla.
Mässan var jätteskoj och vi sålde mycket mer än vi vågat hoppas av våra nya tygbuntar och mönster. Kul!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att ni hade den snyggaste och mest inspirerande monter på hela mässan, jag blev helt såld! Tack var er kommer jag nu att kasta mig in i denna värld av tyglappar, som inte är så bekant för mig.
    Tack!
    Ö Lotta

    SvaraRadera
  2. Tack Lotta! Kul att vi kunde inspirera dig och tack för fin exponering av vår monter på din blogg...

    SvaraRadera