Öppettider



tisdag 14 september 2010

Kurser


I lördags tog jag över Christinas Sykorgskurs, det är en skoj och genomtänkt liten korg och jag tror att alla som deltog blev nöjda.
Eftersom jag inte hade planerat att sy den själv eller hålla kursen så fick jag i flygande fläng kvällen innan göra ett exemplar. Mitt tygval blev romantiskt Shabby chic och jag blev riktigt nöjd med det mesta (blir kanske inte 100 när man kör i 180).

Eftersom Christina kommer att vara borta från jobbet ett tag så blir det lite omtänk vad gäller kurserna, både Hunter Star och SnS ställs in. Ni som är anmälda får avgiften tillbaks. Övriga kurser har vi inte tagit beslut om än förutom att vi på något sätt kommer att genomföra den Hemliga kursen.

Kanske kan vi ta nya tag och köra kurserna till våren i stället men just nu tar vi en dag i taget och skickar många varma kramar till Christina och hoppas på snabb förbättring!

3 kommentarer:

  1. Instämmer i kramen till Christina!!! Hälsar Eva Albrektsson

    SvaraRadera
  2. Krya på dig Christina! Höppas att du är tillbaka snart.

    SvaraRadera
  3. Flott sykorg. Likte og teppene som var på bloggen

    SvaraRadera